Vrácení zboží a reklamace ONLINE

VRACENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Je poškozené? Nebo jej chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.

Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku, až  do konce. Jistě Vás mile překvapí, jak u nás zboží snadno a rychle vyměníte či vrátíte.

Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.

Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa v siťi Zásilkovna nebo PPL Parcel Shop. V případě, že zboží nebude řádně zabaleno bude Vám reklamace zamítnuta. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět na účet do 10 pracovních dnů nebo požadovaný nový produkt.

V případě, že jste k nákupu obdrželi dárek zdarma a Vaše objednávka již při vrácení produktů nesplňuje podmínky dané akce, prosíme o vrácení obdrženého dárku. V případě nedodržení podmínky, bude tento produkt zpoplatněn.

KETO AKADEMIE KETO RECEPTY KETO OTÁZKY AUTO-IMUNITNÍ ONEMOCNĚNÍ ZDRAVÉ STŘEVO A MIKROBIOM DOPORUČENÍ K FUNKČNÍ VÝŽIVĚ (HOLISTICKÝ PŘÍSTUP) Články a studie o nemocech Články o přístrojích a jejich využití v praxi Články a studie o vitamínech, polyfenolech a jiných látkách Články o kráse (žehličky na pleť, kosmetika podle věku)